loading...
حرف حق جواب نداره...
بنده خدا بازدید : 88 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود شعر زیبای نامه ی عشق

متن شعر نامه عشق :

دوباره دلم برات تنگ شده
از غم دوری تو تب کردم
من مقصرم خودم میدونم
همه روزامو خودم شب کردم

من همش بهونه آوردم که
راه خونه ی تو خیلی دوره
اما عشق تو مث بارون شد
داره چشمای منو میشوره

من به عشق تو پر زدم، تا دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بی خوده، مث کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد

خودت امشب همه چی رو خوندی
از نگاه من عاشق پیشه
بهترین صحنه ی عمره وقتی
چشم من از عشق تو تر میشه

یه صدایی توی گوشم می گفت
حق نداری که مردد باشی
دورترین فاصله ها نزدیکه
شرطش اینه که تو مقصد باشی

من به عشق تو پر زدم، تا دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بی خوده، مث کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد دوباره دلم برات تنگ شده
از غم دوری تو تب کردم
من مقصرم خودم میدونم
همه روزامو خودم شب کردم

من همش بهونه آوردم که
راه خونه ی تو خیلی دوره
اما عشق تو مث بارون شد
داره چشمای منو میشوره

من به عشق تو پر زدم، تا دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بی خوده، مث کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد

خودت امشب همه چی رو خوندی
از نگاه من عاشق پیشه
بهترین صحنه ی عمره وقتی
چشم من از عشق تو تر میشه

یه صدایی توی گوشم می گفت
حق نداری که مردد باشی
دورترین فاصله ها نزدیکه
شرطش اینه که تو مقصد باشی

من به عشق تو پر زدم، تا دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بی خوده، مث کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد

 

 

منبع: سانگ سرا - SONGSARA.NET

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیا تو انجمن حرف حق بزن http://harfehagh.rozblog.com/Forum
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با ادامه ی فعالیت های هسته ای موافقید؟
    این سایت را چطور ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 1,073
  • بازدید کلی : 7,355
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج